Milda + Nallen = SANT

Lämnade henne ensam en stund när jag gick upp på ICA, och när jag kom hem har hon varit i bokhyllan och snott en liten mjukishund som satt där. Av nallens frisyr att döma så har hon tuggat på den en stund, antagligen i jakt på en pip. Jag ställer tillbaka nallen och hon får en tuggring ist, sen går det inte lång stund innan jag i ögonvrån ser hur hon kliver upp i bokhyllan med framtassarna och sträcker sig för att få tag på nallen igen!

Jag plockade fram henne hennes nalle som hamnat under soffan och nu sover hon med den!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej

Helt sjukt drygt förkyld så vi skjuter på filmkvällen ett tag tror jag, onödigt att smitta dig! En kram här kan du iallafall få =D!

2010-09-30 @ 00:05:15
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0