En dålig helg blev en rätt bra helg.

Jag har inte mått nåt vidare i helgen, men trots det (eller kanske tack vare det?!) så blev det en rätt bra helg. Jag och Henke har bara tagit det lugnt och sett på film hela helgen.
Han kom upp hit på fredagkväll, vi beställde hem mat och såg på Baksmällan. Han sov här, vilket iofs gjorde att jag inte fick sova så mkt... Henke hade ont i halsen och klev inte han upp för att dricka te, så fick jag kliva upp för att hämta en alvedon. Och Bessy satte i sig katterna mat, kröp in under sängen och spydde upp alltihopa, sen kunde hon inte bestämma sig för vars hon skulle sova utan skiftade mellan under sängen, i sängen och på soffan...
På lördagen började vi med att åka och handla, sen for vi ut till mamma och pappa en sväng innan vi for till Henke. Där slockande jag i ett par timmar innan middagen. Blev tacos till middag och sen chips och film! 
Och idag har vi bara legat i sängen och tittat på film innan vi for hem till mig och åt middag. Men det blev ingen söndagskyckling idag, det blev pyttipanna ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0