Långsam fredag...



Dagen började med att Milda var dålig i magen, så bädden fick torkas av och åkte sen ut på balkongen... än en gång... Hon var lite halvdålig i magen redan igår men jag hoppades att det skulle vända... men nu har hon fastat sen igårkväll och jag tog med mig Eukanuba Sensitive digestion hem så hon ska få 50gram av det till middag nu. Senast blev hon bättre på det. Peppar peppar!

Kom på jobbet och fick i uppgift att måla resten av panelen på disken, och när det var klart tittade jag och Milda på medans färgen torkade...

Vi hann med lite annat också, lite städning och lite plockning balnd grejorna. Och mamma kom förbi med lunch- sushi! Gjorde rätt tidigt, och rätt vad det var så hade jag varit uppe på ica och kom hem med lite fredagsmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0