Åh- åh..!

Jag håller på att förvandlas till en såndär läskig katttant!

Detta har utspelats de senaste dygnet:

Igårkväll när det var slut på kattmat så ställde jag mig och kokade torsk, ville inte riskera att magarna deras skulle risa ihop av att få äta rå fisk när dom är vana torrfoder. Men så tyckte jag det såg så fjuttigt ut med bara torsken så jag kokade lite ris åt dom också, och till det fick dom lite laxolja.
Milda fick också lite torsk naturligtvis. Själv var jag utan middag...

Kattmaten var ju slut i morse också, och även torsken så då fick dom uppblött frystorkad fisk. MKT populärt!
Milda fick också ett par bitar i sin mat. Jag åt ingen frukost...

Idag glömde jag ta med mig kattmat från jobbet, så till middag fick dom Whiskas. Ett ordentligt kliv ner från den hemlagade middagen dom fick igår men dom fick ju välja smak! Det blev rödspätta med torsk.
Milda fick sitt torrfoder blandat med en ask Cesar med kyckling och oxkött. (Och hon slukade allt! Trodde hon skulle äta det gottaste bara, men man blir väl hungrig av att busa med Axa hela dagen kan jag tro!) Själv har jag ätit jordnötssmörmacka till middag...

Dags att dra i handbromsen innan det här spårar ur totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0