Så var man ett år äldre då...

Födelsedagen var rätt innehållsrik:

  • Mildas diet började med ett dygn på bara vatten. :S
  • Jobbade heldag och bjöd givetvis på fika :)
  • Fick åka nybesiktad Bubbla till jobbet.
  • Höll på att få ett par vansinnes, och blev rätt stressade ett tag när nån gjort en miss med schemat. Men det var inte jag! Men det löste sig!
  • Planterade lite blomster!
  • Hade mestadelen av familjen här på fika och fick presenter!
  • Fick ett presentkort på en klippning, en "duk" till balkongbordet och en ugns-/pajform av mamma och pappa, n*g*rbollar av Erika och en teckning (föreställande mig och Viktor) och ballongen av Viktor.
  • Pappa fixade så jag kan kika på dvd i färg, ist för bara svartvitt. :thumbup:
  • Jag fick ett vykort med ett recept på av Moster Milla! :D
  • Och en massa grattis- sms såklart! :)
  • Efter en lång dag så blev det Godnatt tidigt, efter att ha kikat på Svärdet i stenen! :thumbup:
Idag har jag:
  • varit och handlat med mamma och momma.
  • Matat Milda med ris stup i kvarten.
  • Invigt födelsedagspresenten med att göra en tacopaj tillsammans med Henke.
  • Letat recet till en efterrätt att bjuda på imorgon när vi ska ha grillning hos Henke innan crusingen!
  • Tagit en alldeles för lång, men ack så härlig, tupplur.
Och nu är det nog dags för att sova igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0