Jösses...

1,5 vecka sen senaste inlägget... men va tusan, det händer ju inget som är värt att plita ner.

Valborg blev det ju inte mkt av iaf. Jag och Henke blev hemma med skotträdd hund... brukar man verkligen skjuta raketer på valborg? Vare inte småsmällare som gällde då? Hur roligt är det egentligen att titta på raketer när det är ljust? Känns som att mkt av tjusningen försvinner då... blir bara en smäll och ett litet blink...
Men vi hann med att vara ut till Norrkrånge två ggr iaf! Vilket resulterade i en ny kompis till mig, och två nya bilar till Henke.

Nu i veckan jobbar jag heldagar måndag till torsdag. Vilket känns lite stressigt då jag ska ha familjen här på födelsedagsfika på torsdag, men det löser sig... på nåt vis... det måste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0