Bränt en massa pengar, helt utan ångest!

Var en sväng på stan med mamma idag.

Rackarns nöjd med dessa! Erika fixade special- snörningen!

Utöver dom så blev det ett par jeans, 2 linnen, underkläder, smink, 2 parfymer, ett nagellack, 3 par örhängen och ett armband. Och vattenmelon! Lite smått och gott med andra ord!

Sen följde jag med mamma ut till häggdånger. Hann med att baka hallonmuffins tillsammans me Viktor, i hans nya dinosaurieformar. Och sen svängde jag ihop en tacopaj (med lite assistans av mamma), Henke kom upp och käkade och sen for vi in till mig.

Och nu ska jag måla mina naglar rosa och se om det finns nåt intressant att kolla på på tvn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0