Bara du - Lasse Stefanz / Only you - Flying Pickets

Ljudet av ditt hjärta som slår,
är allt jag minns av igår, när jag ser dig.
Står här med en utsträckt hand,
men tycks aldrig nå fram.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.

Även när jag vet jag har fel,
är det bara ett spel,för att nå dig.
Ingenting kan vara så rätt,
och ändå verka så lätt.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säg du, bara du.

Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.

Den som aldrig räckt ut en hand,
aldrig tvivlat ibland.
Kan du se mig.
Undrar om du nån`sin förstår,
när jag rör vid ditt hår.
Jag vill ha dig.
Det jag söker har jag slarvat bort,
det jag söker har nå`n annan fått.
Oh vem kan säga du, bara du.

 

Looking from a window above
It's like a story of love, can you hear me?
Came back only yesterday
I'm moving farther away, want you near me

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew, only you

Sometimes when I think of her name
When it's only a game and I need you
Listen to the words that you say
It's getting harder to stay when I see you

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew, only you

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew, only you

This is going to take a long time
And I wonder what's mine, can't take no more
Wonder if you'll understand
It's just the touch of your hand behind a closed door

All I needed was the love you gave
All I needed for another day
And all I ever knew, only you

Det är mkt musik nu...


Kommentarer
Postat av: Emma

Det ÄGER med låttexter Anna! :P haha De "fångar" känslan så bra haha ;)Du och jag bruden!

2010-05-16 @ 22:54:38
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0