Yes!!

Fick paket från Junkyard.se idag. Och innehåller var super!! (om det är nån som vill ha en junkyard.se- dekal så säg till, jag har ett gäng!) Och snälla mamma har sponsrat mig med en hårtoning. Yay! Det är inte den vanliga färgen jag brukar ha så det blir spännande, chansen/ risken finns att det blir väldigt rött, men va tusan... vad är det för vits med att tona/ färga om det inte blir nån skillnad lixom?! Ett problem som återstår är om jag ska försöka mig på att göra det själv eller om jag ska vänta tills i kväll när vi ska ut till mamma och pappa och äta middag!?
Hann med en sväng på Bolaget idag också! Ska prova ett vin som heter Tr3 Apor, bara för att det heter just Tr3 apor och har tre söta apor på boxen!!
Och så fick jag en supersöt nyckelring av mamma! Mest för att hon nog inte trodde att jag skulle använda den.

Man hittar mkt kul på barnavdelningen på Åhlens!



Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte hört nått om bakgrunden har du?

2010-03-09 @ 12:21:39
Postat av: Emma

Tre apor var ju smaskigt! :D (säger hon som även drack ÖL den kvällen) fjortisfylla AB...men de gick ju bra ändå :)

2010-03-09 @ 23:36:03
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0