Tisdag, och helgen.

Vaknade imorse och kastade ett trött öga på väckarklockan som visade på cirkus halv tio, "Oj! Men skit samma" tänkte jag och somnade om. Senare vaknade jag av att katterna levde rövare och väckarklockan var fortfarande cirkus halv tio... Mobilen däremot visade på 08:15. Efter frukost togs beslutet att stanna i sängen hela dagen för att ha så lite ont i axlarna som möjligt. Men vid tolv ringde mamma och undrade om jag inte skulle följa med ut till Häggdånger. Javafan, varför inte? Så min sängliggar- dag har beståt av en sparktur med Viktor och hundarna. Hundarna (Milda framför allt!) fick springa ur sig och Viktor fick surra ur sig! Vi var ute i en dryg timme, och han var inte tyst en sekund! Om björnar, om hur hans hund (Bobby) snusar (övers: luktar) på allt möjligt ("mullit"), om hur han och hans hund vill att det ska bli sommar så dom kan kasta frispee, om hur högt Milda kan hoppa, om korna som han ska bada i poolen i sommar bla bla bla!! Roligt vare iaf! Och sen spelade vi tv- spel resten av dagen! Jag liftade hem med mamma strax före kl 18.
Sweetie har blivit barfota nu också. Och så fick hon prova sitt nya fleecetäcke idag också. Det satt som en smäck!

Helgen var skoj! På fredagkväll gjorde vi inget särskilt, men på lördagen så var vi först upp till Härnösand och matade katterna, käkade på Frasses och var en sväng på Dollarstore och Härnöhallen. Sen på kvällen tittade jag först på Melodifestivalen medans Henke vilade lite. Och sen for vi till Poo! Var lite segt där i början, bara folk man aldrig sett förr, men sen började kändisarna komma och då blev det annat!! Fjortisfylla känns som ett ord som täcker in allt...! Och att man faktiskt kan skratta samtidigt som man har huvudet ner i en skurhink och kräks ap- piss, det visst jag inte förrens omkring kl 03 på söndagmorron...
Söndagen blev en Vasalopps- och kyckling- söndag.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoho underbart att höra att det var fler än jag som kexade :P!

2010-03-09 @ 23:37:04
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0