Städat.

I princip hela lghen är städad, lite torkning kvar bara. Sen får vi väl se hur länge det varar... det började rätt dåligt med att jag knappt hann torka golvet i vardagsrummet innan Milda inte kunde hålla sig längre utan blev tvungen att kissa... Något väntat då det på morgonpromenaden var det mkt folk och hundar hela tiden så hon var lite uppivarv och kunde väl inte slappna av och kissa då... men jag hade ju hoppats på att hon skulle kunna hålla sig till mittpådagenpromenaden iaf, eller säga till när det började bli kris...

Sen stod jag och pratade med mamma i telefon i godan ro när jag märker att Charlie ligger på stolen på balkongen och relaxar! Enligt spåren i snön (Som kom idag!!) så har han gått ett varv och sen lagt sig där. Balkong- katten. Annat är det med Isaak, han brukar sitta vid dörren, men så fort han hör nånting utanför (att nån går förbi eller det kommer en bil tex) då springer han till andra sidan rummet, klättrar upp i lådan på klösträdet och gömmer sig!
Börjar bli dags för pappa att komma hit och kattsäkra balkongen, det är ju tydligen nån lag på det nu också, att man måste ha ett godkänt nät runt alltihopa för att katterna ska få vara där ute. Och det vill man ju att dom ska få. Kunna lufta pälsen lite.

Snart kommer mamma och Viktor hit också, då blir det fika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0