Sista rena paret strumpor

Blev tvungen att tvätta i kväll efter jobbet. Roligt. Men nu är det gjort iaf, som med det mesta man skjuter upp för att det är tråkigt så går det ju rätt fort egentligen... I et hungrigt infall så unnade jag mig en pizzajävel och nog för att det var gott, men nu har jag både pizzakoma och pizzaångest. Är huvve dumt...

Jag tänkte Henke skulle köpa den här åt mig. För han är snäll, och för att fira att vi stått ut med varandra varit tillsammans i tre år om exakt en månad!

Mitt hår skulle behöva en trimning. Det är alldeles strävt sista centimetrarna, och det är ju inte så jävla rockigt.

Nu är det bara Ocean's eleven som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emma

hiih..tänk att tiden går så fort :P



//matchmeaker Emma

2010-03-16 @ 00:09:41
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0