Mkt skoj idag!

Först var Emma här på fika. Och därför hade jag ju blivit tvungen att städa ihop lite här, så var det gjort också! Sen gick jag och Milda på jobbet. Milda har gjort rätt för grisörat hon shoppade i måndags och varit tyst hela dagen. Jobbet var inte så där jätteskoj med min förkylning. Har varit mer förvirrad än vanligt...
Väl hemma sen, så beställde jag en onsdags- pizza! Hoppas att den kan bota förkylningen.
Strax efter att jag svullat färdigt ringde det en säljare (läs: pratare) från Tele2, han undrade vad jag hade för tv- abonnemang och vad jag tittade på på tvn, vad jag hade för internet "Du tycker inte att det är lite långsamt?" Han surrade på i 15- 20 min om hur trevliga folk var utomlands ("Ut och res, du vet inte vad du går miste om!"), hur tråkigt det var i Sverige på vintern bla bla bla. Och att jag borde skaffa snabbare internet eftersom man inte kan ha tillräkligt många dvder och min nuvarande hastighet är alldeles för långsam för att ladda hem med! "Men det är ju olagligt" säger jag. "Äh! Det är bara dom där som har siterna som man kan ladda hem från som åker fast!" Jaha ja... Det jag tror var han ärende var att tala om att jag kan ringa tele2s kundtjänst eller gå ut på hemsidan för att se aktuella erbjudanden eller ändra mina abonnemang. Skoj vare iaf.

Nu ska jag kika färdigt på Fuskbyggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0