Handlat en massa.

Idag var jag och handlade med Momma när mamma var hos tandläkaren med Viktor. Han hade ramlat på en av barpallarna och hade två framtänder som lutade lite innåt. Men det var ingen fara med det tydligen.

Efter ica så for vi in på stan för momma skulle på Bolaget, så vi andra gick på leksaksaffären en sväng. Viktor handlade en Bacogan (?) gubbe, för mina pengar... bortskämd är vad han är!

Sen var vi in på Erikshjälpen en snabbis. Jag hittade bakformar!!

Den avlånga har jag sett förr (kanske inte just den, men likadana!) och den runda med hål i tycker jag har fina mönster än dom vanliga hålformarna...

Och den här fina kunde jag inte lämna kvar alldeles ensam!

Men det "viktigaste" som jag skulle köpa idag var en pajform och kondenserad mjölk, men nå sånt blev det inte. Tokigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0