Fredag igen.

Jag tycker veckorna går förvånadsvärt fort nuförtiden. Jösses. Snart är det påsk, och sen är det ju sommar.

Har iaf jobbat em idag. När vi (Milda och jag) skulle gå dit så upptäckte jag ett litet problem med min nya nyckelring, den är så stor att den knappt får plats i jack-/ västfickan! Och ist för att släpa med mig ryggsäcken bara för nyklarna, fick Milda ha sin ryggsäck idag, och bära sina egna bajspåsar, nycklarna och mitt kortfodral (för att få lite jämnvikt!) och det verkade hon som vanligt nöjd med. Struttade fram!
Efter jobbet så mötte vi upp Henke på OKQ8, och eftersom vi fick stå och vänta på honom ett tag så fick hon sig lite socialträning (kallas det väl?) också. Och tro på 17 hon skyggade inte för den siste karln som gick förbi na! Reste sig visserligen, men hon stod kvar på samma ställe trots att han gick inom en meter ifrån henne! Kanske ska börja hänga på mack- parkeringen lite varje dag!?
Det bidde pizza- svullning till middag, i brist på inspiration. Och eftersom det är jobb som gäller för mig imorron så är jag hemma i ensamheten nu tillsammans med en påse ostbågar och en halvdrucken 1,5liters Trocca... synd bara att jag blev så mätt på pizzan att jag mår illa och inte kan njuta av det... men den som spar den har! Och imorron är det ju Melodifestival- finalen, då kommer det väl till pass! Skönt att inte behöva hitta på nå planer själv, SVT fixar biffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0