Det är fredag.

Näst sista jobb- dagen för den här veckan. Sitter och väntar på mamma nu, så ska vi åka ner på Klöver och köpa kattsand och hundmat, sen ska vi på Jysk en sväng. Jag ska köpa en bambugardin (iaf titta på den) till lillfönstret i köket, och mamma skulle ha nån madrass. Eller om det var kuddar...
Isaak har varit i billig i natt... väääldig billig. Han har levt rövare hela natten känns det som. Han rev ned de gamla hundmatskålarna i rostfritt ner i diskhon, vilket skramlade på rätt bra. Sen har han studsat fram och tillbaka mellan väggarna. Och för att väcka mig i morse började han busa med min väska, puttade runt den på golvet. Jo, det levde om det också. Och nu håller Charlie på och rotar i påsen med tidningar/ reklam som ska till återvinningen... kan dom inte bara låta bli det dom inte har nåt med att göra!? Jag är nog lite stingslig idag... Jag får ta med mig en ordentlig laddning socker till jobbet så jag kan behärska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0