Dagen.

Dagen började med en tur till Klöver med mamma, sen hade hon en massa hon skulle göra inne på stan. Vi var på Åhlens en (lång) sväng och jag busade lite med en sån där väska på hjul som gamla tanter har i rosa lack (eller högglansig galon, den är fin iaf. Är lite sugen på den. Väldigt praktisk! :thumbup: ), sen var vi upp på Öbacka bok. Mamma fick hjälp att hitta den bok hon skulle ha, och jag upptäckte av en slump att det nu finns en fortsättning på (världens bästa bok :love: ) Svärdet och spiran som heter En värld utan slut (av Ken Follett), och det var halva reapriset på den! Som hittat!! Så nu har jag ynka 1200 sidor att se fram emot! Det blir inge tv ikväll inte!
Sen irrade vi runt lite till på stan innan vi for på Jysk och jag köpte bambugardinen till lillfönstret. Som för övrigt är monterad och klar nu! :thumbup:
Och sen va det jobb resten av dagen för mig. Lite kaotiskt var det då och då, men det löse sig!

Imorron är det jobb igen, och H skulle vara i garaget och skruva skoter och BMW så jag blir alldeles ensam hemma i kväll. Vilken tur att jag har en ny bok då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0