Midsommarhelgen.

Det har varit en himla bra helg! Igen!
Var ledig på torsdagen och då var jag först och handlade åt momma med mamma. Sen kom Johanna upp och vi tillbringade överraskande många timmar i lilla Härnösand. Jag fyndade ett trevångingskakfat på Åhlens och unnade mig en DKNY- parfym och hittade en super present åt Erika (en kombinerad sen studentpresent och tidig födelsedagspresent.). Milda var superduktig och var ensam hemma hela tiden, det längsta stunden nånsin, och det såg ut precis som när jag gick hemifrån! 
Vi började midsommaraftonen med en kort promenad ute på åstön, sen for vi till mamma och pappa först, drack lite vin och fikade, sen strosade familjen bort till momma där det blev middag. Men vi for därifrån rätt tidigt och matade kattkräken och sen till H och sjönk ned i varsin soffa.
På midsommardagen for vi först och handlade och surrade med en viss ICA- Emma, sen tog vi med oss lite fika och for ut till (Tadaa!!) Åstön. Sen var en grillning med Johanna och Per planerad, men annat kom emellan så det blev en kyckling- resp kebabrulle ute i deltat och sen filmkväll. Hann plöja igenom Småstadsliv 1 och 2, och Jalla! Jalla!.
Och idag har vi varit i VansinnesBirsta. Köpte nya jobbskor och en Björn Borg- väska, och bytte mammas fontänpump som la av efter tre timmars användning... Efter det blev det en åstö- promenad tillsammans med Johanna, och sen grillning nere på Tolvösand tillsammans med henne och Per.
Och sen var det dags att åka hem...

Imorrn börjar mina veckor med 9- 18- pass. Måndag till fredag. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du haft det bra, jobbet blir kanske inte lika kul? Eller? Helst inte jag inte jag är där =D

2010-06-29 @ 11:04:31
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0