Man hinner med så mkt...

... när man kortar ned sovmornarna och struntar i att slå på tv!

Som i morse tex: Då gick vi på kissrundan först, sen var vi och handlade med mamma. Efter det så svängde jag ihop en kakdeg samtidigt som jag grillade kyckling i ugnen! Sen hann jag äta en ordentlig lunch, och ändå hade jag tid över innan det var dags att cykla till jobbet.

Övriga dagar den här veckan har bestått av morgonpromenader i solen, lunch på balkongen i solen, läsa på balkongen i solen, cykla till jobbet i solen, jobba inomhus, och sen cykla hem i kvällsolen.

Imorron skulle jag varit ledig, men jag ska rycka in och jobba mellan 9 och 11, fast jag hörde ett ryckte om att det skulle regna då iaf...

För övrigt så cyklar vi nästan 5 km per dag, bara genom att tar oss till och från jobbet. Och så nästan en timmes promenad på det gör att Milda sover som en stock när vi kommer hem på kvällarna. Och hon äter! Alla 250 g hon ska äta. Vågen rör sig inte, men det syns på henne att hon äter mer, höfterna är inte lika kantig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0