Först en dålig dag, och sen en bra dag!

Fredagen var  bara skit i princip. :S Lördagen var väl inte mkt att hurra över heller, var hos mamma och pappa och var barnvakt åt Emmas Bosse. Höjdpunken var film och Ben&Jerrys hos Henke på kvällen! :thumbup: Men idag har det varit en himlans bra dag!! Mjukstartade med film, sen blev det en 1,5 timmes promenad ute på Åstön med hundarna och H. Sen for vi till IKEA och kom ut därifrån med en möbel till hallen, lådor till den och en skohylla och hatthylla. Hatthyllan är det enda som inte är på plats än, H hade inga skruvar och pluggar till den... Utöver hallgrejerna fick jag med mig en sophink till toaletten, skärbrädor i plast, kuddar och gardinstänger (Good bye du hemska skena i taket!) därifrån. Sen for vi upp på Boom2 och jag hittade en planteringskorg till balkongen och mina ranunkel- lökar, och en present till mamma! På Plantagen hittade jag en blomma till balkongenbordet, ids inte hålla på och så nå mer frön... Vi var upp på Bauhause och kikade på plastdammar också, och förvånades över hur pass billiga dom är! På Jula fick H en excenterslip (??) och jag hittade en ugnsform och en Rambofilm!!
Nu är allting monterat och där det ska vara (förutom hatthyllan då...) och jag ska ta och diska innan jag ska gå till sängs och slå på Rambo! :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0