Men typiskt!

Det är som vanligt det, då jag ska göra nå... Idag var det dags att lämna Milda ensam, längre stund än det tar för mig att springa ner till tvättstugan och tillbaka, så först stod jag utanför dörren och lyssnade på henne i 10 min. Hon gnällde lite men det blev inte som på jobbet att det eskalerar till ylningar. Finnemang! Så gick jag in igen och satt vid datorn en stund, gav henne ett tuggben så hon skulle ha nåt att göra och sen följde jag BLs råd och rev i åt henne lite när jag sa att hon skulle gå o lägga sig på platsen och vara tyst. Åsså marscherar jag ned till OKQ8 för att köpa snus och en dricka. Kommer fram och ser en lapp där det står att dom har stängt två timmar från 10. Då var kl kvart i tolv naturligtvis... så jag kilar över på Coop, virrar runt där i jakten på en sån där VitaminWells's eller vad dom heter, hittar ingen och nyper istället en Cola Zero i farten. Hade en kund för i kassan så det gick relativt fort där också. Det blir min tur, jag betalar och frågar kassörskan om snusautomaten, får förklarat hur jag ska göra och det funkar precis så. Sen med raska steg hemåt. Jag hinner komma över parkeringen, till återvinningen då jag kommer på att jag har glömt resten som jag handlade! Snabbt tillbaka, möter de som stod bakom mig i kassan och dom säger att dom packat mina saker i en kasse, tack! Kassörskan skrattar och säger till damen som står och betalar "Jag sa ju att ungdomarna kan vara tankspridda dom också, inte bara vi lite äldre!"
Ja, nog tusan är det så...

Kommentarer
Postat av: Anna

LOL!!!!

2010-01-22 @ 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0