Helgen so far.

Vi har bara slappat. Slappat slappat slappat!

Henke kom och hämtade mig och Milda efter jobbet i fredags, vi for och matade katterna och sen for vi till honom. Han skulle laga mat, och jag fick ett High School Musical- chokladägg om jag lovade att inte klaga på hans kryddning av köttfärssåsen. Så jag är stolt ägare av ett (ett stycke, inte ett par!) High School Musical- skosnöre nu.

Igår gjorde vi inget. Absolut ingenting. Förutom att laga middag typ. Och så var vi upp till mig en sväng och kikade till katterna.

Idag har varit likadan. Vi har nyss varit en sväng på macken för att hämta min Bingolott som jag vann! Och på Ica en sväng och hälsat på Emma och handlat söndagskycklingen. Nu är Henke borta i garaget och hjälper nån tjomme med nån bil och jag söker inspiration till Emmas födelsedagskalas med Rockabillytema... jösses... av alla tokiga ideer. A little help please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0