Filmhelg.

En rätt bra helg.

Jobbade igår, och det gick inte helt som det skulle med endå rätt bra. H kom och hämtade mig och Milda på jobbet och vi åkte och handlade lite. Sen for vi till honom och åt tacos och såg på Twilight och Bedtime Stories.
Idag fick jag bestämma att vi skulle se Bolt och sen har H bestämt kanal, alltså har det blivit Discovery.

Ska snart åka hem, hoppas jag. Väntar på att tumlaren ska vara klar bara... Ska svänga förbi hos Momma också och hämta mina Oriflame- grejer som Bella skulle lämna där.

Imorron ska Viktor vara hos mig en stund på fm, om jag inte minns fel. Och sen ska Emma komma på besök. Tror jag iaf. OCh sen är det jobb, och det vet jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0