Dagen som varit.

Var hos vet kl 8 i morse och Milda fick första abortsprutan. Det gick jättebra, hon var så duktig lillsnärtan. Imorron är det dags för den andra, ochs en blir det återbesök om tre veckor med ultraljud för att kolla att det verkligen funkat.
Efter det åkte vi hem och sov en stund till innan jobbet. Där fick jag se mig besegrad av min onda rygg, så det gjordes inte många knop...
Milda fick ett nytt koppel idag också. Kom på hur jag skulle lösa problemet med att de koppel som är så pass smala som jag vill ha dom, har så små hakar. Man köper helt enkelt en tillräckligt stor hake och byter!

Imorron är det först vet som gäller och sen ska jag jobba heldag, med Madde på fm och med Anna på em.

Bytte även bort min fredag med Anna så då ska jag ta mig ned till Henke och ta hand om honom och hans stackars hjärna. Och då har han förhoppningsvis blivit bättre också. Peppar peppar!

Nu blir det en sen dusch och sen sängen och läsa lite. Porr, horor och feminister är himla intressant, men jag blir så himla trött av den! Vilket ju är bra på ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0