Vårkänslor med nya gardiner och bokrea.

Mamma kom hit och hämtade mig idag, och så for vi ner på stan först och kikade på bokrean. Jag hittade Sju sorters kakorÅhlens (mamma har den också, en äldre upplaga, och ett säkert tecken på att man bläddrat i den för mkt är när man kan se vilka bilder som är samma och vet att receptet för sockerkaka är på sidan 57! Får försöka föra det vidare till mina framtida barn och barnbarn "Den här boken, ungar, den köpte mamma/ mormor/ farmor på bokrean år TvåtusenTIO.") och Lyckas med din örtagårdÖbacka Bok, jag ska ju försöka mig på att så lite olika kryddor, och då kommer den nog till användning. Den verkar täcka in det mesta man kan behöva veta, plus lite recept!

Sen for vi upp på Jysk och köpte gardiner till mitt köket. Himla tjusigt blev det! Ska försöka ordna nån bild också, SÅ bra blev det! Och vårigt!
Sen fikade vi hos mig, semlor och Ballerina. Originalet!

Igår råkade jag (nog) förfrysa mina ben lite lätt. På kvällen kändes det precis som om jag hade en rejäl solbränna, idag är det bara kvar på ett par fläckar, värst på knäna... var det så jäkla kallt igår? Jag jobbade hela dagen så jag vara ju bara ute korta stunder och när jag gick dit och hem hade jag ju täckbyxorna på mig ju... Kan det gå så fort att man får "skador" av att man använder knäna när man klättrar upp i lastbilen? Skumt...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja just ja!

Den slängde jag innan P kom hem =P

2010-02-25 @ 19:42:48
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja men visst är det underbart! Vad bra! Picky fäller ganska mycket hår hon också, så det kanske blir den nästa gång? Ha en bra helg nu bruden! =)

2010-02-26 @ 01:58:20
URL: http://rebeccasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0