Trött- torsdag...

Grannen hade partaj i natt igen... i tisdags vare väl egentligen inte hela världen eftersom jag inte började jobba förrens kl 13, men imorse började jag kl 9, vilket betyder uppstigning kl 7. Och med en massa pop i lgh under till kl 02 cirkus, blev det inge bra. Jag behöver mina 10 timmar sömn! Det har varit allvarig brist på energi, och ett rejält intag av Cola. Men det blev bättre frampå eftermiddagen iaf.
Grannen har iaf fått en liten lapp i brevlådan idag, men en vänlig uppmaning att sluta popa på nätterna. Väldigt moget av mig, om jag får säga det själv. Men när jag kom hem ikväll så låg den fortfarande kvar... men det struntar jag i, är det samma sak i natt så ringer jag störningsjouren! Bannemig!

Trodde jag skulle blli bjuden på tacos hos mamma och pappa idag, eftersom Syster Emma skulle komma upp, men hon skulle tydligen komma så pass sent så det blåstes av... damn...

Varför är folk inte online på msn när man behöver sprida lite negativitet omkring sig!?

Nä, nu ska jag titta färdigt på Glee.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va najs att dagen till slut tog slut!

2010-02-11 @ 22:35:52
URL: http://myentirelife.webs.com

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0