Slö- söndag.

Minst sagt...

Vaknade med m- värk, fick två Ipren av Henke och slocknade ett par timmar igen. Blev en sen frukost och efter det kikade vi på Yes man, spelade lite patiens- duell och sen blev det en tupplur igen.

Men vi hann med att surra lite med Emma på Ica innan vi for till Härnösand iaf. Och jag kom hem till en städad lgh, det gillas!

Blev ingen kyckling idag heller, det bidde en slö- middag: Billys. Ingen ordning alls!

Nu har Henke åkt hem till sig, och jag ska ta dagens sista tupplur tror jag.

Imorron em blir det jobb.

Och jag hörde ett ryckte att Emma kanske skulle komma hit och hälsa på på onsdag!


















(Bildkälla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0