Sen kväll igår.

Förläsningen med Barbro Börjesson var intressant. Hon berättade om en del tekniker som jag nog ska prova med Milda.
Sen for vi, Emma, Felicia och jag, hem till mig och åt kladdkaka och surrade en massa, om en massa. Trevligt trevligt! Klockan var runt halv tolv när dom for hem till sig igen.

Blev uttråkad en stund nyss, så nu har jag randiga naglar. Så det kan gå!

Klockan 13 blir det jobb, och sen är det helg! Erika ska ev sova här i natt, och Henke är uppi Jämtland nånstans och jobbar så jag blir nog hemma iaf tills imorron.


Kommentarer
Postat av: Emma

typp sjuukt mys jue! tack för att vi blev inbjudna på kladdis! mums! :D

2010-02-05 @ 20:08:30
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0