Man kanske var klokare förr?

var på jakt efter en låttext och hittade tillbaka till min Lunarstorm- blogg, och där hittade jag inte bara låttexten utan även en massa annat skoj (och en del inte lika skoj, men klistrar bara in skoj här!)

  • "När livet ger dej citroner får du göra lemonad."
  • "I take it in english. Det känns bekvämare."
  • "jag kör mitt race o skiter i resten!"
  • "man blir lite gladare om man dansar på tå någongång då och då!"
  • "Jävlar i min lilla låda! Så himla skoj!! Lite knasigt då o då... men skoj! =) Himmel o pannkaka!! Men saknar Nicke Nyfiken..." (Under rubriken Nyår, Tis 2 jan 2007)
  • "Finns värre sätt att börja dagen på än med en skumtomte!"
  • "Hoppas hoppas hoppas att Emma kan masa sej hit! Här fixar man fram en massa goa gubbar åsså tvekar hon!!"
  • "Så in i frukten underbar!"
  • "Keep on pipping!"
  • "Det mest avslappnade och lugnande ljud som finns måste vara en katt som spinner..."
  • "Ojojojo!! nu är fetsen igång!! ska bli skoj imoortn o lästa stav felen o va man skrivit til alla!! hehe!1
    fuller buller"
    (en personlig favorit!)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! du var nog klokare förr! Eller iaf fyndigare! :P fina citat tjejen! haha!

2010-02-15 @ 23:02:32
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0