Isaak (aka Tovan) har fått ny frisyr.

Inte särsklit tjusigt, men han är iaf tovfri. Nu skulle han behöva en dusch också, men det tar vi imorron. Nån måtta får det vara. Åsså måste jag försöka få lite rutin på att kamma honom så det inte blir samma matta på honom igen...

Imorse ringde chefen. Blev rädd att jag skulle ha börjat kl 9 idag utan att veta om det, men han ville att jag skulle komma in extra. Så fort som möjligt. Och eftersom jag knappt klivit upp, låg och kikade på tv tillsammans med Isaak, så blev det lite yrt. Men jag hann dit på exakt den tid jag sa att det skulle ta trots allt. Åsså skulle mamma komma in med lunch åt mig, men så ringde hon och sa att bilen gått sönder. Rejält. Så det bidde Donkenlunch... Hur vara med det där att försöka ha en någorlunda hälsosam kosthållning? Sen visade det sig att jag egentligen skulle ha börjar redan kl 9, men det var Madde som lagt schemat fel, så jag är oskyldig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0