Fika och tulpaner!

Har hunnit hända ganska mkt idag tycker jag. Var uppe rätt tidigt och var ut med Milda så det skulle vara bortgjort. Hann städa litegran också innan Emma kom på besök och det blev dags för fika. En stund senare kom mamma och Viktor. Viktor parkerade framför tvn och mamma for på nå ärende. En timme senare kom mamma tillbaka med en bukett tulpaner, (som nu gör sig väldig bra på mitt soffbord i en grogglas- vas) Emma for hem till sig och det blev dags för fika med mamma.
Sen skjutsade mamma mig på jobbet där em har tillbringats. Har varit rätt mkt folk idag, kul! En del tok också, the good kind.

Jag hunnit med att prova nästan alla mina oriflame- grejer som mamma hade med sig också. Mkt bra!

Nu: CSI NY. Sen: Sova. Länge.

Kommentarer
Postat av: Anna

Imorgon EM blir det du och jag babe! =D

2010-02-02 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0