En insikt.

Bild: Konfekta.se

Kryponiter är bra. För när man ätit ett par stycken har man så ont i munnen att man inte kan äta fler!

Dagen idag började hos Henke. Klippte håret av honom och sen skjutsade han mig och Milda till Häggdånger. Efter att ha kikat lit på tv med Viktor så följde jag med mamma in till stan. Först till Klöver, det var min tur att bidra med spån tydligen... Och så fick vi med oss två fleecetäcken därifrån. Fleece är bra skit!
Sen for vi upp på Dollarstore en sväng, mamma skulle fylla på godisförådet. Och jag hittade fyra stycken ramar som ska få nå bilder i sig och sedan upp på väggarna.
Sen åkte jag och Milda hem till oss. Jag svängde ihop en nästan vegetarisk köttfärssås (med kidneybönor, rivna morötter och paprika), kikade lite på tv och sen blev det en promenad i blåsvädret. Vi hittade en ny/ till runda, på lämpliga 45 minuter. Sen vi kom hem efter det har vi bara kikat på tv (först Melodifestivalen och nu Catwoman) och delat på en påse Natur chips.

Henke har varit nere i Stockholm tillsammas med Per och kikat på Rammstein. Pratade med honom nyss och han var helt uppvarv, så det verkar ha varit bra! Nu ska dom bara ta sig hem, medans jag pratade med honom så körde dom fel och då hade dom ändå nyss kommit ut ur parkeringshuset... det verkar ju inte särskilt lovande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0