Dagen.

Blev väckt idag av ett sms från mamma som undrade om jag kunde komma ut och hjälpa henne med studierna idag. En knapp timme senare så var vi på väg ut till Häggdånger. I caddyn... trångt med mig, en ryggsäck, matkasse och hund i passagerarsätet.
Så Milda har fått vara ute och busat mest hela dagen idag, och tränat lite inkallning, så vi är nöjda.

Semel- fika blev det! Och hittade ett par recept i senaste Året runt. Sen kom Viktor hem och då blev det lite Xbox, jag hade ju inte spelat mitt spel "på fem dagar!" Tänk att det inte gått längre tid än så?!

Sen jag kom hem har jag hunnit diska klart (har angripit berget i etapper!), ätit en semla till och svängt ihop en makaronipudding!

Näe, om man skulle ta och byte nätet och tvn mot en bok ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0