Ahh!!

Inatt ringde det. Och när jag väl förstått att det faktiskt ringde och att jag redan hade svarat så var det syster som ville låna pengar. Men när jag knatat ner till porten och väntat där en stund, så visar det sig att hon egentligen inte behövde dom... Varför minns jag inte riktigt.
Nästan gång jag blev väckt så var det av grannen runt kl 4. Som har haft efterfest till omkring kl 6 i morse. Poppat Lasse Stefans och Vikingarna bland annat. På repiga skivor eller på en dator som hängt sig stup i kvarten...

Och nyss råkade jag klicka in på "Skickat" på min hotmail, och hittade en massa mail som jag inte skickat... kul.

Och Henke hann inte klart med det han skulle göra i där- han- var- i- Jämtland igår utan blev tvungen att åka upp idag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0