Bergochdalbanejul...

Minst sagt...

Först och främst: Alla julklappa jag gav bort verkade uppskattade. Det blev mkt pussel i år, Henke fick både ne Rubiks Kub och en Rubiks 360 som han och Jonas suttit och svurit över, och mamma fick ett vinpussel eller vad man ska kalla det.

Hade tre saker på önskelistan och med lite hjälp av MediaMarkts mellandagsrea så har fick jag allihopa! En dammsugare av mamma och pappa, en brödrost av Emma och Jonas och ett Xbox360 av mig själv :) Utöver det så fick jag:
  • Två jättefina muggar av Erika
  • Lurviga vantar och en inte lika lurvig halsduk av Malin
  • Ett rivjärn av Emma och Jonas
  • En bakform för en jättecupcake och en kakstämpel av Henke
  • Ett halsband av pappa
  • En morgonrock av tomten ;)
  • Ett 20liters nanoakvarium av "världens bästa arbetsgivare" ;)
Och en ny kamera av mig själv! :)


Tyvärr så har morfar inte mått så bra på sistonde, och på annandagen lämnade han oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0