Ny mobil och nytt inlägg.

Yes! Idag har jag införskaffat en SonyEricson W595. En rosa. Och eftersom den är så ny och fin så blev jag ju tvungen att köpa en åkpåse till den, en rosa med Nasse på (igen ja, för min gamla har sprungit bort...) i ett försök att bevara glansen. Även att jag fick ett par cerisa (och det är ju nästan rosa det också!) tofflor av Henke. :love: Dom ser ut som dom är gjorda av en mopp, men dom är himla varma och goa! Väldigt behändiga när man springer ner till tvättstugan har jag märkt. På tal om tvättstugan, så fick jag rejäl hjärtklappning när jag var ner och skulle slänga in allt i tumlaren resp torkskåp och fick bara en röd lampa av den där plupp- detektor- grejjen!! :bigeyes: Efter ett par tre försök vid tvättstugan så provade jag med dörren in till de nadra stugorna och bokningen, det blev bara rött på första försöket, men så klämde jag lite frustrerat på pluppen och sen blev det grönt!! Sen vare inga problem. Tack och lov.

I veckan har det varit massa jobb. Gick ut hårt efter lilla semestern med en sexdagarsvecka. Och igår vare 60årskalas hos en fd Häggdångersgranne. Och vilket 60årskalas sen! :thumpup: Fast jag var bara där ett par timmar för Emma var husvakt och skulle ha grillpartaj. Så Henke kom och hämtade mig, och jag sa att vi skulle åka upp till mig så jag fick hämta lite dricka, lite varmare kläder och lite annat smått och gott som man kan tänkas behöva när man ska övernatta, men det hann vi minsann inte med för potatisgratängen var klar den! Den var inte klar... :|

Ajja, imorron är det en ny måndag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0