Yay!

Idag har jag följt med mamma när hon masserade Annas häst, Arrogant. Som mamma fö har kärat ner sig totalt i. Inte Anna, utan Arrogant!
Sen for vi upp på Jysk och kikade på en soffa. Är sugen på den, men det handlar ju om lite pengar... pengar jag har, men som jag ju sedan skulle vara utan. Helt utan... jobbigt.

Dock har jag köpt ett köksbord med stolar, av Jessica som bor i lägenheten nu. Ett kap minst sagt. Och det känns ju bra. Var ju även på Ikea i måndags och handlade en hel del grejjer då. Småplock, men nödvändigt plock. Kastruller och annat. Ett duschdraperi med badankor på, på Lagerhause. Henke tyckte det var himla fyndigt att det matchar min ank- badmössa jag fick av honom i julklapp! Tok!

Är hel ledig idag. Nice! Ska ta ut Sweetie en sväng senare. Damma av henne lite! Lär ju bli intressant då det blåser som attan, och hon har stått en bra tag nu, först pga tappad sko och sen kom ju min dunderförkyldning. Spännande värre...
Provade mitt nya schabrak på henne igårkväll. Äppelgrönt med lite annorlunda sömmar på. Blev himla snyggt! Blir nog tom premiäranvändning idag, då dressyrsadeln känns säkrare än allrounden. Tänk vilket bra köp det var!

Har precis pratat med Härnösandshus också. Kontraktet var utskrivet och klart att skrivas på, så jag ska dit imorron och göra det.
Träffade en framtida granne idag också, hon verkade himla trevlig. Släppte förbi mig i trappan för hon kunde inte gå så fort i trappor själv. Lilla tanten.

Nä, nu ska jag gå och spela lite tv- spel med Viktor!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men det låter ju bra det =)

2009-09-30 @ 22:09:37
URL: http://myentirelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0