Torsdag

Jobbar ett pyttepass idag. börjar två, slutar sex. Lugna gatan!

Har varit ute och ridit idag också! Fy bubblan va bra det gick! Gjorde en liten tabbe och trodde det skulle gå åt pipan, tog "bara" tvådelade bettet utan att tänka på att hon vilat ett bra tag. "/ Men hej vad det gick! Darlingen min! Det är så roligt att sätta igång henne efter vila, hon är så pigg och glad, och mjuk i kroppen.
Ska göra ett system nu att jag ska "boka" in ridningen i min nya personliga almanacka (som fö ska ligga i brevlådan idag enligt ett mail jag fick! :D ) och då ska det bli minst en, helst två ggr i veckan som vi ska vara i paddocken och ha ren dressyrträning, och sen resten i skogen och då blir det mer lek och kondition. Det är iaf planen! Sen får vi väl se hur länge det håller... Och så ska jag trycka i henne kraftfoder till max från och med nu, och hö givetvis (Helst skulle jag se att hon hade fri tillgång på det, men lite koll på hönivån måste vi ju ha. Vill ju inte att det ska ta slut!)! Och hon ska ha täcke tamig17 varje dag! Det ska inte tappas ett gram på henne i vinter!! Det är planen iaf... som sagt... Optimisten Höglund!

Lördag! Party?

 


Kommentarer
Postat av: ida

Men jag har aldrig fått skavsår förut :O

har väl blivit känsligare med åren ;D



Får ta och kika på dom handskarna då :)

Visa bild på almanackan ;D

2009-09-10 @ 21:33:16
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Emmz

OOOOOOHHH YEAH! party party!!! :)

2009-09-11 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0