Tisdag

Jobba jobba jobba. Jobbar heldag idag, och det känns att det var ett tag sen sist... hua.

Aningens snuvig och lite ont i halsen har jag också. Dumt. Beror antagligen på att jag har sovit med öppet fönster i natt... Smart.

På torsdag innan jobbet ska jag kika på lägenheten, efter lite strul. Spännande! Pappa ska följa med han också, så det blir riktigt gjort.

Blev lite stress i morse när jag skulle ta ut hästarna innan jag åkte och jobba. Duktig var jag igår och förberedde genom att bära upp hö i hagarna. Men så blev det lite bråk runt vattenhinken och då blev jag ju tvungen att strukturera upp det hela och stå och vakta så var och en fick dricka i lugn och ro. Leka dagisfröken! Och då gick det som det gick att jag fick kasta i mig frukosten och hasta i väg till bussen.

Man kanske skulle tagit sig i kragen och variut ut och ridit en sväng i kväll!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0