Söndag

Ahh! Idag blir det slött iaf! Garanterat!

Igår var jäkligt skoj. Bra initiativ (Vilket rackarns ord!), vems det nu var?! Gemnsamma krafter kanske?

Det var ju alltså tacos först, knykalas- konceptet. Det var jag och H, Emma, Björck och Ping som käkade. Sen kom Felicia (yay!) och Staf också. Kanoners! Det blev rött vin och bärs, O'boygroggar och snapsar(endast de två förstnämnda för mig dock). Det var kul. Jag hade kul. Och jag tror faktiskt de andra hade kul också. H hade så kul att han inte ens har vaknat än. Undrans hur det går för Emma på jobbet då? "/

Blev tydligen lite bilder också, av varierande kvalitet! ;) Får se om jag hittar på nånting med dom senare...

Nä, nu är det Cloverfield på tv. Rackarns rabarber, jag har glömt mina glasögon.. igen...

"Efter dryckenskap kommer törst" BL visste vad han pratade om han! "/ Och det finns ingen Cola kvar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Typ död......jävligt lång daaag! Men det var det värt för jag hade otroligt roligt! Skrattterapi någon?? ha ha fungerade för min del :D De där måste vi göra om...snart! :D krams kram

2009-09-07 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0