Söndag

Tror att de flest av mina inlägg skapas på söndags. Då finns det ju mest tid. Och ork.

Inte mkt som hänt under veckan... Var och kikad på lägenhet i torsdags. Den var så fin! Stort kök! Med gammelgröna skåpluckor! Så till veckan ska jag skriva kontrakt. Svårare än så var det inte.
Så nu måste jag bränna pengar på inredning! Kul kul!!

Sen kom jag på jobbet i lördags, igår. först på plats. Öppna dörren till kontoret och det luktar bränd plast. Och är lite dimmigt. Kollade all elektronik men inget var orsaken. Till sist så ser jag att ena plattan står på och ovanpå den står det en vattenkokare, och smälter... ja. Tur i oturen att plattan bara stod på 2.

Jag är torsk på Indiana Jones!

Det har blivit en hel del ostbågar i veckan. Ojoj...

Det blev inte mer än ett minus. Tack!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vart ligger lägenheten då?? :) Roligt med flytt!

2009-09-27 @ 18:52:52
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Anna

Skumt, vi använde väl inte spisen????

2009-09-28 @ 12:19:49
URL: http://myentirelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0