Måndag

Tycker inte om måndagar... inte alls. Har inte sovit bra alls inatt heller. Svårt at somna, och sen har jag drömt en massa tok. Om lumpen, lillebror, hästar, godis och jobb. Helt galet!

Börjar jobba kl 11 idag. Enligt schema skulle jag börja kl 14, men igår skickade Krister sms och undrade om jag kunde börja vid 11 ist. Och jo, det kunde jag ju, men jag är så himla trött och seg. *Tänk på pengarna. Tänk på pengarna* Tyckte jag såg en kvarglömd energidryck i kylskåpet, den får följa med mig!

Jag ska börja ta itu med Sweetie också. Arma hästkrake. Men nu ska hon stallas in och börja på en ordentlig foderstat och vi ska skärpa till oss med träningen! Nu är sommarlovet slut, allvaret har börjat! Men nu börjar jag ju faktiskt att sakna ridningen också, det har jag inte gjort innan i sommar. Då har det bara känts jobbigt, och då är det inte lönt att rida, det slutar bara med brottningsmatch.

Nä om man skulle ta och göra sig i ordning för jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0