Torsdag är det idag va?

Jo jag tror det.

Bakade ju muffins igår. Dom blev himla goda bägge sorterna, men jag gillade Apelsin- och mandelmuffinsen bättre än dom med kaffe och nötter, som däremot var mammas favorit. Har inte receptboken tillgänglig just nu, men dom kommer imorron.

Ridning var det igår också. Och det gick åt pipan skulle man kunna säga... Kom nån budbil bakom oss redan 300 meter hemifrån, och då snodde hon runt på vägen och studsade, men vi hittade en avfart och studsade vidare på den ist så bilen kunde köra förbi. Men då var det redan försent, blir hon rädd för nånting i början är allting farligt efter det... stenar, grenar, allt och ingenting... Och hon skulle bara galoppera... galoppera galoppera galoppera... noll koncentration. Jaja, vi kom tillbaka hem hela och rena iaf.
Tre bilder från gårdagen. Lite suddiga dock...

Ny grimma, tjusigt!



Idag har jag faktikst bakat muffins igen, mixtrade lite med apelsin- och mandel receptet.
Har gjort en flyttanmälan! Ahh! Nu är det snart dags!
Sen for vi till Sundsvall. Först Bergsåker och travshopen, fick nya cabejo- paddar av mamma! Tack och tack! Lämnade av Erika på tågstationen. Sen vidare till Skönsmon och kusin Mikael för att hämta en klöspelare till kattskrällena. Ska bli spännande att se hur det går att montera ihop det hela utan att veta hur den ska se ut och utan bruksanvisning!
Sen for vi till Birsta, till Biltema för att köpa nå grejjer till bilarna och finkan, men av allt vi hade på listan var det typ 3 saker som fanns inne... men lite annat hittade vi också, som lunchlådor och en hushållspappersrullehållare till mig och bilschampoo och fryspåsar till mamma.
Sen kunde vi ju inte lämna Birsta utan att vara in på hööks en sväng också. Och dom har rea på vintertäcket jag vill ha åt Sweetie! Rackarns... ska jag bli tvungen att investera i det kanske?

Om man ligger på magen och stretchar nacken framåt, och sedan blir yr när man tittar framåt igen... vad är det för fel på en då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0