Solen skiner bannemig!

Tänk att det kan göra en sån skillnad på humöret och orken!? Fantastiskt!
Det kanske blir en tur med Sweetie idag... bäst för henne att hon är på bra humör idag, då hon fick lite kraftfoder redan på morgonen. Hade blandat ordning Pärlas morgonhink, men gick i andra tankar och råkade ställa in hinken till Sweetie ist, så då fick jag ju ge henne lite av henne giva också... annars hade hon väl blivit sur om jag lurat henne så!

Gaah! På söndag börjar min adressändring att gälla!! Vansinningt! Pirr i magen!
Väntar på ett samtal från "Vaktmästaren" för att få reda på om jag kan få nycklarna redan i morron, så man kan börja flytta in redan i helgen ist för att börja med det på måndag...

Skulle egenligen jobbat em idag, men det blev ett byte så jag jobbar i morron ist... det blev två timmar extra också... det tackar vi för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0