Seeeg...

Är så himlans seg idag. Vi vaknade vi halv 7, jag med ryggont och Henke med axelont så vi klev upp då och åt lite frukost och kikade på tv, drog igång en maskin tvätt till och med. Sen somnade jag om på soffan ett par timmar.
Henke for iväg för att avsluta nåt mekjobb han började med igår, och sen har timmarna bara flugit förbi utan att jag gjort nånting...

Har testat en gång till att göra en rosettfrisyr, men det går inget vidare. Mitt hår är nog aningens för kort tyvärr... men det är ju inte så himla svårt egentligen, om man skulle haft tillräkligt långt hår alltså...

Nä, nu ska jag ringa Henke och höra vars han tagit vägen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va sweet =D Jag har spånat vidare en hel del faktiskt =)

2009-10-17 @ 21:19:51
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Emmz

slöproppar! ;)

2009-10-18 @ 19:25:45
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0