Så bor man i en väska igen då.



Nu är nästan allting ner packat i kartonger. Alla mina prylar... utom lite kläder och sådan jag kan behöva under veckan.
Det gick rätt fort också. Bara tre kartonger ju. Resten har ju aldrig blivt uppackat utan ligger kvar i sina lådor uppe i frigeboden... det ska bli spännande att packa upp det. Se vad det är jag packade ner för typ tre år sedan.



Första hyran är betald också. Vuxenpoäng i massor till mig! Nu återstår bara att hämta ut nyckel och själva flytten! Det verkade inte vara omöjligt att få nyckeln lite tidigare heller, så jag kan flytta in i helgen ist för på måndag.
Ahh! Pirr i magen!!

Är i stort behov av bokhyllor... men har inte velat köpa några ännu, innan jag har hunnit mäta och dona...

nä, nu ska jag och bror svänga ihop några minicupcakes tror jag.


Kommentarer
Postat av: Emmz

Men underbart! Snart är du också vuxen Anna! Din tur att stå för festen då ;)

2009-10-26 @ 17:07:51
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/
Postat av: Emmz

Den här gången kommer det gå skit bra! :D

2009-10-27 @ 22:38:33
URL: http://emmanordinsliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0