Panik

Ja, det blev lite panik idag. Eller inte så lite kanske... dumt. Det var länge sen sist jue. Men det gick över ganska fort. Och vi redde ut det. Henke och jag.

Har mest tagit det lugnt idag. Väldigt passivt. Men vi har hunnit med att vara till Birsta en snabbis. Henke uppdaterade sin garderob inför sin arbetsintervju i veckan. Sen blev det onyttig middag, en runda på Ica Maxi, en tur ut till svärfar och Garaget i Lögdö, och SEN åkte vi hem.

Jag har blivit nagellacksberoende. Och jag väntar fortfarande på att det Isa Doras matta svarta lack ska dyka upp på kicks... Och så måste jag köpa en ny liten nessesär att förvara mina lack i, den nuvarande har snabbt blivit för liten!

Nä, nu började The dark knight!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips! Nagellack ska förvaras i kylen!=) Parfym ska också det egentligen men ;P

2009-10-03 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0