Ont i magen...

... därför att igår tror jag att jag blev misstänkt för att ha gjort nåt olagligt... Det sas inget rakt ut, men det kändes så... Fy bubblan! Dumma människa!

Hela den här nyckelhistorien fortsatte igår. "Vaktmästaren" ringde, lämnade meddelande på svararen och berättade att han hade fått in nyklarna och (som jag förstod det) kunde jag hämta den innan kl 13. Men då var jag nästan sen till jobbet redan, så jag ringde dit och undrade om jag kunde komma 10 min sent, men icke... så jag ringde "vaktmästaren" och undrade om det var ok om mamma kom och hämtade nycklarna och det gick bra, men han skulle bara vara på kontoret mellan kvart i ett och ett, så mamma fick ringa till dagmamman och se till att Viktor fick stanna lite längre (han slutar kl 14:30 på fredagar...) och det verkade det ju lösa sig iaf. Men så jag skickade dit mamma, men 13:15 ringer hon och säger att hon väntat sedan 10 i, utan att det är någon där, och han svarade inte i telefon heller... så ingen nyckel after all. Men på måndag! Då jäklar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0