Fredagsmys

Jobbet gick bra idag, fick rätt mkt uträttat tycker jag. Men ännu återstår 4 timmars jobb i morron innan arbetsveckan är slut. Jobb jobb jobb och jobb.  Fast det är ju roligt å. Och pengar är ju bra o ha dom också!

Blev middag på Frasses idag, jag, mamma och Viktor. Sen hem och ta in hästarna. Och Isaac fick sig en dusch... långhårig katt och dålig mage går inte bra ihop...
Sen har vi tittat på tv och ätit godis. Jag investerade i en strut Åre choklad idag, blåbärtryffel. Nja... ännu är det citron som är favoriten. Och så den där mystiska biten som fanns i blandstruten som jag köpte till påsk som jag inte kommer på vad det var. Trodde det var Whiskeytryffel, men icke... ja ja...

Nä, om man skulle försöka sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0