At work...

Skolkar lite då det inte finns något att göra för tillfället. Inget jag kommer på iaf... 

Att vara ledig på lördag verkar inte gå något vidare... har inte fått nåt klart besked ännu, men det verkade inte lovande i morse... återstår att se. sen är det väl inte hela världen heller, men man kan ju ha roligare på kalaset på fredagen om man inte ska upp och jobba sedan.

Jag dras med en rejäl huvudknackning, som Micke kallar det. Alltså huvudvärk om jag översatt det rätt... har tagit en Ipren men den verkar inte vilja hjälpa. Kanske får komplettera med en alvedon.

Mkt tanter här idag. Roligt roligt! Hade ett relativt långt smtal med en tant imorse, skulle bara meddela att en vara hon frågat efter kommit nu, men det blev tal om hästen hennes (21-årigt fullblodsto som hon fött upp själv nere i småland men nu bodde dom här uppe) och hennes inneboende svärson (som ligger i skiljsmässa, men det hade hon inget emot) och hans nya häst (som mobbade hennes häst, och som hade så fina ögon), så det piggade ju upp på morgonkvisten må jag säga. Jag gillar tanter! Glada, trevliga och spralliga tanter! Sån ska jag också försöka bli. Inte nån bitter och tvär gammal kärring inte!

I morron jobbar jag bara eftermiddagen. Fint.
Och Henke ska på arbetsintervju! Hoppas hoppas att det går bra!! Erfarenheten kan dom ju inte klaga på iaf, han har ju aldrig gjort nåt annat än skruvat i motorer. Men nervös är han, vi var tvugna att åka till Birsta för att köpa nya kläder åt han och han har klippt sig och donat på. Sötöga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0